Liber I, Distinctio 34 [Penn Transcription]
Liber I, Distinctio 34, Quaestio 1
Utrum essentia sit idem re cum persona
Queritur utrum essentia sit idem re cum persona Responsio quod
sic probat magister in littera per sanctos et hoc propter naturae simplicitatem differunt
autem ratione propter differentem modum se habendi scilicet ut absolvunt
et relatum
Liber I, Distinctio 34, Quaestio 2
utrum persona aliquid addat supra essentiam
utrum persona aliquid addat supra essentiam Responsio
nihil addit secundum rem sed secundum rationem scilicet rem ad alterum qui
tamen non ponitur circa essentiam sed circa suppositum eius nec tamen
ab essentia res ille differt re nec etiam componi facit in persona
Liber I, Distinctio 34, Quaestio 3
utrum essentia praedicari debet de persona et econverso
utrum essentia praedicari debeat de persona et econverso Respondeo sic
praedicatione scilicet quae est per modum
ydemptitatis
identitatis
sed praedicatione quae fit per mo
dum
inhaerentiae praedicatur essentiae de persona et non eg econverso quia essentia se habet
ad modum forint
Liber I, Distinctio 34, Quaestio 4
utrum possit dici tres personae unius dei vel econverso
utrum possit dici tres personae
unius dei vel econverso Responsio secundum magistrum in littera quod non quia nomina ab
stracta
in genito constituuntur in habitudine formae concreta
autem non unde dicitur tres personae unius essentiae sed non unius dei
Liber I, Distinctio 34, Quaestio 5
Utrum possit vel debeat fieri aliqui qua appropriatio in divinis
utrum possit vel debeat fieri aliqui qua appropriatio in di
vinis
Responsio sic secundum sanctos non autem appropriantur attributa
secundum rem quia idem sunt sed secundum totum quia sic differunt
et illa tantum quae maiorem habent convenientiam cum proprio unius personae
quam alterius et non alia [supra distinctio 31 quaestione 3](http://scta.info/resource/wdrl1d31-d1e3673)
Liber I, Distinctio 34, Quaestio 6
utrum conveniens sit appropriatio potentiae sapientiae et bonitatis
utrum conveniens sit appropriatio potentiae sapientiae et bonitatis
Responsio t?i est ratio appropriationis una propter assimilationem cum proprio
illius haec est Ricardus vel deteretur quia potentia praecedit sapientiam et
utrumque bonam voluntatem altera est manifestatio veritatis
quia per appropriata venitur in cognitionem propriorum tertia exclusio
erroris hanc magister in littera [supra distinctio 31 quaestio 3](http://scta.info/resource/wdrl1d31-d1e3673)
Liber I, Distinctio 34, Quaestio 7
utrum conveniat aliquid dici de deo translative
utrum conveniat aliquid dici de deo translative Respondeo sic
ut patet in sacra scriptura hoc secundum
dyabolum
diabolum
ut per
sensibilia manducamur in cognitionem divinorum et etiam ut secreta
divinorum ministeriorum velenter simplicibus ne errent et
infidelibus ne irrideant
Liber I, Distinctio 34, Quaestio 8
a quibus rebus debeat fieri ad deum
translatio
a quibus rebus debeat fieri ad deum translatio Respondeo non a si
gnificantibus
aliquem de factum vel culpae vel miseriae ut
dyabolus
diabolus
infernus mors Sed a significantibus conditionem
naturae et quae non vere sunt in eo sed similitudinarie
et frequentius amicus nobilibus ut terrestibus et haec sed
dyabolus
diabolus
propter occultationem divinorum secretorum infidelibus et
ne
sinplicibus
simplicibus
detur errandi occasio ne credant
aliquid tale vere esse deum