http://scta.info/resoure/l61-apsmve/reims/transcription

Alia propositio so la ultimata et ultimate constitutiva huiusmodi suppremae supremae intelligentiae infinite. Illa est cui re pugnat potentialitas ad aliud aliam rationis obiectia lem receptionem ut ens est infinite potentia ad receptionem aliarum rationum. Ratio tamen ultimate constitutiva suppremae supremae intelligentiae non est in potentia ad aliam recipiendum per istam ymaginationem imaginationem possunt intelligi multa dicta doctorum antiquorum, licet istud sit falsum, quia tenebo oppositum. Unde secundum istam viam satis esset ymaginabilis imaginabilis antiquorum positio de distinctione universalium a singularibus. Nam antiqui posuerunt et ymaginati imaginati sunt quod realiter secundum ordinem conceptuum esset aliqualiter a parte rei correspondentia. Ita quod sicut ens est terminus comunissimus et universalissimus. Ita habet a parte obiecti correspondentiam in re. Utrum autem illa universalia multiplicentur ad individua, dicunt aliqui quod est unicum in quo omnes ydemptificatur identificatur essentialiter non tamen formaliter. Per istam viam ymaginari imaginari posset distinctio inter esse et essentiam. Per hanc viam ymaginaretur imaginaretur etiam compositio angeli ex actuali et potentiali. sicut posuit Sanctus Thomas, licet sit omnino simplex et individualis. Per istam viam yma ginaretur ima ginaretur distinctio ydearum idearum quod esset una idea ydea incorruptibilis et individualis concurret tamen ydemptitate identitate cum aliquo corruptibili et ideo licet ista positio sit falsa, tamen multum valent ad multorum antiquorum dicta declarationem et ad extrin?nem[?] intellectus, quia intellectus non potest se applicare ad taliam, nisi cum magna ve hementia etc.