quantum est de se uno modo concur
rit
pure effective, et secundum hoc dat tali
obiective uniformiter tamen concurrendo obiective
quantum est ex parte sui potest dare alium
et alium modum repraesentandi tali notitiae beatificae
secundum bene placitum suae liberae voluntatis Unde
cum
facere quod unus actus plura repraesentet quam
alteri ideo dicebatur quod diversitas actuum non
provenit ex diversitate modorum concurrendi obiective
ad eorum
tate
sic ordinate quia cum eo concursu omni
no
vult deus talem actum tantum vel taliter
repraesentare
nomine beatificae est ex divina libertate
natura actuum revelatorum supernaturalium in hoc
quodammodo mutando divinam
facto ita est de assensibus et
sicut alias dictum est de fide et assensu
fidei
futuri et tamen potest numquam fuisse assensus illius
ita oportet concedere quod beati habent iudicia de aliquo
futuro taliter fore et tamen possunt talia numquam fu
isse
iudicia de sic fore sine deceptione
quacumque
supernaturales sunt alterius speciei et alterius con
ditionis
quam actus naturaliter in nobis causati ab
obiectis sensibilibus