Et circa hoc prius notatum fuit quod
aliquae
verificatur illud ab eo quod res est vel non est etc.
est
vel fore ad extra Consequenter dicebatur quod staret
quod esset unus actus in specie qui esset in
uno
actum specificum omnes possunt esse beati unde iuxta
hoc salvaretur quod tota latitudo accidentium sive
visionum beatificarum esset simpliciter finita quantum
ad speciem licet essent infinitae visiones
possibiles quia omnes essent eiusdem speciei ideo
non redderent latitudinem accidentium infinitam
quoad speciem
hoc etiam salvaretur de capacitate animae intel
lectivae
quia communiter consuevit introduci in materia
illa de capacitate animae quod anima plus posset mereri
quam posset beatificari Istud faciliter solveretur
ex quo eadem est species omnium visionum beatificarum
ideo quaelibet anima esset beatificata per eundem actum specie
beatifica
plurium cognitiva hoc haberet ex divina li
bertate
quae non respicit limitationem capacitatis
animae Ex quo consequenter posset salvari quod fierent
diversae revelationes sine successive vel multi
plicative
actuum quia idem actus ex divina
libertate potest nunc repraesentare aliquid
vel aliter quod ante non repraesentabat et consequenter
dicebatur quod
primo verbum deinde creaturas et verbum
secundum quemcumque modum
quod idem actus posset repraesentare verbum
et seipsum licet stat quod solum repraesentet verbum
et sic staret eundem actum esse rectum et reflexum
quia esset reflexus inquantum repraesentaret se
et esset rectus inquantum repraesentaret verbum