est
propriam ipsius dei non secundum processum datum
sed ex conceptibus limitatis creaturarum et
est quasi differens specie a primo modo
est quod quaelibet notitia creaturae est immediate
nata concurrere ad causandum notitiam ipsius dei
propriam abstractivam nam sicut creaturae ordinem habent ad
deum sic
sicut creaturae sunt quaedam luminaria deum repraesentantia sic
notitiae creaturarum sunt quasi luminaria
est de se concurrere ad notitiae dei productionem
quod ex unica notitia creaturae potest immediate elici
notitia abstractiva dei licet hoc sit nobis impossibile
scilicet quod ex unica notitia creaturae possimus elicere
notitiam ipsius dei
requiruntur plures notitiae creaturarum et apprehensivae
et adhaesivae ad formandum notitiam abstractivam ipsius
dei propter
licet quaelibet notitia quantum est de se sufficiat
ideo in nobis plures requiruntur notitiae creaturarum
cum discursu vel cum ratiocinatione et secundum compositionem
huiusmodi notitiarum creaturarum resultant diversi
conceptus dei magis vel minus perfecti et ideo
inter potentias animae vix abstractiva est multum
nobilis et perfecta et multum intellectum
perficiens