http://scta.info/resoure/l120-uenpep/reims/transcription

Ubi est notandum quod aliquorum fit oppinio opinio quod praedestinatio quasi causat neccessitatem necessitatem respectu creaturae ut finem consequatur. unde licet ista oppinio opinio concedat possibilitatem ad contrarium concedit cum neccessitatem necessitatem ad finis consecutionem et hoc respectu creaturae. Sed haec via non vitat quod gentiles intuntur[?] evi tare, quia data ista via daretur occasio negli gendi salutem[?], quia si praedestinatio sit talis immutatio sicut isti concipiunt cum qua non stat potentiam quae possit non reduci ad actum, hoc non videtur bene verum nam aliquis homo potest facere aliquid quo stante lege salvabitur, nam indifferenter potest quis salvari, et ista oppinio opinio procedit ex ignorantia praescientiae divinae quae nullam imponit neccessitatem necessitatem . Ex istis sequitur quod nulli praescito repraesentant[?] habere dignitatem ad vi tam aeternam, patet quia omnia quae requiruntur ad eam habendam et merendam possunt esse in praescito, scilicet, gratia liberum arbitriumunusual abbreviation gratia operatio conformis divina ac ceptatio, nam talis praevisio aeterna est omnino impertinens et nullum imponit neccessitatem necessitatem respectu actuum voluntatis ineventu futurorum. Ex quo apparet quod aequaliter potest reperiri dignitas in praedestinato et praescito