⁋ Ultimo argui potest contra
fun
damentum probationis praedictarum conclusionum: ex hoc enim
quod deus omni anime cosideratione exclusa est vere praescius
et dominus: et sic de aliis que relatiue dicuntur de eo argue
batur quod esset realiter praescius et dominus. contra hoc quide: quia
similiter probaretur quod identitas eiusdem ad seipsum esset
relatio
realis. Nam exclusa consideratione anime quodlibet est sibi
psi idem vt sortes est idem sorti. et platonis idem platoni. ergo realiter
idem: et per consequens illa identitas est realis. sed consequens est falsum:
per philosophum 5o metaph. capitulo de eodem vbi ait sic. Palam quia identi
tas vnitas quaedam est aut plurium essendi id est eorum quae sunt
plu
ra in esse: aut quando vtitur pluribus veluti quando dixerit
ipsum ipsi idem. Nam vt duobus vtitur eodem ex quibus innuit
quod relatio talis non fit nisi quando intellectus eodem vtitur
quasi tanquam duobus idem sibi referendo.