⁋ Ad 3m dicitur
communi
ter a modernis quod verbum aposto. intelligendum est de
vo
luntate antecedente: non autem consequente. Et secundum istos non semper
volun
tas antecedens impleretur: consequens autem semper: et fundant se isti sic
soluen
tes super dicto Daunmten. lib. 2o vbi ait. oportet scire quod deus
ante
cedenter vult omnes homines saluari et regno eius poti
ti etc. Intelligitur autem ista distinctio a quibusdam. vno modo et a
quibusdam alio modo. Dicunt enim quidam quod illud quod
volu
mus antecedenter non volumus simpliciter: sed secundum quid: quod autem
volumus consequenter volumus simpliciter: potest autem idem vno
modo esse volitum: cuius oppositum alio modo volitum est: sicut
iudex simpliciter vult homicidam suspendi: sed secundum quid vellet
eum viuere scilicet inquantum est homo. vnde vt dicunt ista voluntas antecedens
magis potest dici velleitas: quam absolute voluntas: quicquid autem
deus vult simpliciter fit: licet illud quod antecedenter vult non fiat.